AFB Feeds

14 July 2018

SUAMI PEROKOK TEGAR. INI IKHTIAR NAK BUAT SUAMI BERHENTI MEROKOK


Vivix merupakan salah satu ikhtiar bagi perokok tegar untuk berhenti merokok.
Tapi bagaimana Vivix dapat membantu perokok tegar berhenti merokok ? Ini caranya.

1~ Vivix membantu mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya. Bila nikotin dah tiada, rasa ketagih badan terhadap nikotin pun hilang.
.
2~ Orang merokok merasakan satu ‘feeling’ bila dia hisap rokok. Sebab itulah apabila dia berhenti menghisap rokok, otak dia rasa lain macam je dan terus memanggil-manggil untuk dia hisap rokok balik bagi mendapatkan semula ‘feeling’ itu. Vivix boleh memberikan ‘feeling’ tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tidak rasa terpanggil hendak merokok.
.
3~ Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdrawal ni teruk juga, sebab tu ramai orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan ‘terkejut’ dengan keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). Insya-Allah dengan Vivix boleh redakan kejutan tu.

Beli vivix dengan klik 》VIVIX UNTUK PEROKOK TEGAR

Love,
Fina Nawawi

No comments:

Post a Comment

Copyright FINA NAWAWI