AFB Feeds

20 August 2018

CARA MAKAN VIVIX YANG BETUL UNTUK PENYERAPAN DAN KESAN OPTIMUM

Makan vivix perlulah dengan cara yang betul supaya dapat diserap secara optimum ke dalam badan. Secara amnya, pengambilan vivix adalah satu sudu teh sehari.  Sudu teh bermaksud sudu yang bersaiz kecil, bukan sudu besar ye.  

Sebaik-baiknya vivix diambil ketika perut sedang dalam keadaan rehat iaitu tidak terlalu lapar atau tidak terlalu kenyang.  Pada ketika itu, kadar penyerapan vivix adalah lebih baik.  Saya sendiri makan vivix pada waktu malam sebelum tidur.

Vivix boleh dimakan begitu sahaja atau dicampur dengan air untuk mengurangkan kepekatannya.  Terpulang kepada selera masing-masing cara untuk makan vivix.


Vivix perlu diamalkan secara konsisten untuk mendapatkan kesan yang optimum.  Dengan pengambilan secara konsisten, satu botol vivix boleh bertahan sehingga satu bulan.  Jika tidak konsisten, mungkinlah boleh tahan lebih dari sebulan.  Tetapi dari segi keberkesanan, tiada jaminan.  Saya sendiri, apabila konsisten mengamalkan vivix, saya dapat rasai kesan yang sangat positif. Pernah saya share panjang lebar sebelum ni kesan vivix pada diri saya.

Tapi takpe, saya rajin, saya share lagi tetapi ringkas saja ya.  Ini kesan-kesan positif hasil saya mengamalkan vivix dengan cara yang betul :

1. Saya lebih bertenaga menguruskan urusan harian sama ada di pejabat mahupun rumah.
2. Muka saya lebih licin & lembap.
3. Eczema di jari saya mengering dan pulih.

Apa kesannya kalau tidak konsisten, mungkin boleh jadi tiada kesan langsung.  Konsisten bersamaan dengan istiqamah. Sedekah juga perlu konsisten / istiqamah. Baru hebat kesannya.

Amalkan cara makan vivix yang betul untuk penyerapan dan kesan yang optimum ok !

Ini bukan sesudu kecil tau.  Ini saya togok sebab dah nak habis sangat dah ni.
Letak air, goncang-goncang dan minum. Tidak tinggal walaupun setitis.  Baru berbaloi.


Sudah tahu cara makan yang betul, bolehlah beli vivix sebotol dua.
Ahaks !

Your Shaklee Leader,

Fina Nawawi, http://shakleebyfina.wasap.my



No comments:

Post a Comment

Copyright FINA NAWAWI