AFB Feeds

04 August 2018

IKHTIAR UNTUK HAMIL AKHIRNYA BERHASIL SETELAH 10 TAHUN MENANTI


Apabila anda mudah untuk hamil anak pertama, itu tidak bermakna anda mudah untuk hamil anak seterusnya.   Pasangan ini menanti 10 tahun untuk mendapatkan anak kedua.  Apa ikhtiar mereka ?  Boleh baca kisah pasangan ini.

...

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarje la yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.


...

Kisah di atas serba sedikit ada menyatakan secara ringkas bagaimana Vivix berfungsi untuk memudahkan usaha untuk hamil.  Untuk ketahui dengan lebih terperinci tentang fungsi Vivix dalam aspek kesuburan, boleh baca RAHSIA BERJAYA HAMIL DENGAN VIVIX.  

CARA UNTUK MEMBELI VIVIX


Untuk ketahui harga sebenar Vivix dan inginkan penjimatan berganda, klik VIVIX DENGAN HARGA JIMAT.  Selepas itu, anda boleh klik IKHTIAR HAMIL DENGAN VIVIX untuk membeli Vivix atau sekiranya anda hendak menggunakan debit / kredit card, klik pada gambar esell di bawah.



Love,

Fina Nawawi, 012-538 9844


No comments:

Post a Comment

Copyright FINA NAWAWI